Dacia continuă să fie remarcată pentru costurile reduse de utilizare ale modelelor sale, iar cel mai nou SUV din gamă — Bigster — a impresionat în testele efectuate de ADAC, cel mai mare club auto din Germania. Potrivit analizei germane, costurile totale de conducere pentru Bigster sunt printre cele mai mici din segmentul său, depășind inclusiv mașinile electrice și chiar fratele mai mic, Dacia Duster.
Rezultate excelente în topul costurilor auto
ADAC evaluează diferiți factori care influențează costul de utilizare a unui automobil — inclusiv consumul de combustibil, întreținerea, taxele și amortizarea — și a constatat că Dacia se impune clar în toate categoriile analizate, cu modelul Bigster plasându-se în fruntea clasamentului pentru mașinile de clasa medie.
Analiza germană mai arată că, pe durata a cinci ani și pentru o utilizare medie de 15.000 km anual, costurile de rulare ale Bigster sunt mai mici decât ale multor SUV-uri electrice și ale altor modele din aceeași clasă.
Bigster — SUV mare, dar eficient în condus
Dacia Bigster este primul SUV familial de segment C al constructorului român, poziționat deasupra modelului Duster în gamă și oferit cu motorizări pe benzină, hibrid și GPL-hibrid.
Producătorul mizează pe un preț de achiziție accesibil și costuri de întreținere reduse, ceea ce îl face o opțiune atractivă pentru cei care caută un SUV spațios fără cheltuieli mari de administrare.
Pe scurt: potrivit testelor ADAC, Dacia Bigster se remarcă prin cele mai mici costuri de utilizare din segmentul său, consolidând poziția mărcii românești ca unul dintre cei mai economici constructori auto din Europa.
Sursa foto + text: Libertatea.ro